ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

نتایج بازی‌های دوستانه

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۵ ب.ظ

توقف منچستر یونایتد، پیروزی اینتر و والنسیا

دوستانه

در ادامه تورنمنت چند جانبه گینس ، اینتر موفق شد در ضربات پنالتی یوونتوس را شکست دهد. منچستریونایتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوی یک بر یک متوقف شد.


تیم‌های اروپایی برای آمادگی هر چه بیشتر در فصل جدید فوتبال همچنان در دیدارهای دوستانه توانایی‌های خود را محک می زنند. در تورنمنت چند جانبه قهرمانان اروپا (گینس) دو دیدار برگزار شد.

در دیدار نخست یوونتوس و اینتر میلان که برای قرار گرفتن در جایگاه نهم به مصاف هم رفتند به تساوی یک بر یک دست یافتند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی این تیم اینتر بود که موفق شد با نتیجه‌ 9 بر 8 برابر بیانکونریها به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار برگزار شده هم والنسیا موفق شد با یک گل از سد اورتون بگذرد و در جایگاه پنجم قرار گیرد.

در فینال این رقابت‌ها هم عصر امروز (چهارشنبه) رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی به مصاف چلسی می‌رود که ژوزه مورینیو را بر روی نیمکت خود می‌بیند.

در کشورهای مختلف اروپایی همچنین دیدارهای دوستانه دیگری برگزار شد که می‌توان به پیروزی دو بر یک اوساسونا برابر رئال ساراگوسا اشاره کرد.

منچستر یونایتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوی یک بر یک متوقف شد. تک گل شیاطین سرخ را در این دیدار هنریکوئز در دقیقه‌ 67 به ثمر رساند.

** نتایج دیگر دیدارها

* نوریچ یک – رئال سوسیداد یک

* گلاسکو رنجرز یک – نیوکاسل یک

* آلمریا یک – گرانادا یک

* براگا یک – وست‌هام صفر


  • محمد یاوری

نظرات  (۱)

  • محمدرضا موحدیان
  • ممنون از اطلاعاتت
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی