ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

دومین تمرین استقلال در بوریرام

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ

سرمربی تیم استقلال در ابتدای تمرین خواستار کنار رفتن هواداران تایلندی از زمین تمرین این تیم شد که

در نهایت به خواسته‌اش نرسید.

دومین تمرین تیم استقلال در شهر بوریرام از ساعت 15 امروز برگزار شد.

* یکی از نمایندگان AFC قبل از شروع تمرین استقلال در ورزشگاه حاضر شد و اعلام کرد شاید ناظر بازی برنامه‌های نشست هماهنگی را تغییر دهد. البته وی سراغ سرپرست تیم را گرفت که استقلالی ها به او گفتند ماجدی در بانکوک حضور داردو نماینده AFC تاکید کرد در صورتی که برنامه‌های فردا تغییر کند امشب پس از جلسه با ناظر بازی آن را به اطلاع استقلالی‌ها خواهد رساند.

در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال بدون هیچ توضیحی از بازیکنان خواست تا برنامه‌هایی که صبح امروز در جلسه فنی به آنها توضیح داده را انجام دهند.

* هنگامی که قلعه‌نویی در حال صحبت با بازیکنان بود متوجه شد تعداد 50 تایلندی در حال مشاهده نحوه تمرینات هستند خطاب به اطرافیانش گفت‌: اینها اینچا چه می کنند؟ وی از کادر فنی تیمش خواست تا از آنها مودبانه بخواهند تیمش به دور از چشم دیگران تمرین کند. این موضوع با صحبت‌های اعضای کادر فنی توام شد اما تایلندی ها باز هم از کنار زمین نرفتند و قلعه‌نویی هم وقتی فهمید نمی تواند کاری انجام دهد از دیگر اعضای تیمش خواست خود را درگیر موضوع نکنند. قرار است فردا در نشست هماهنگی این موضوع به مسئولان AFC  منتقل شود که تمرین استقلال در محوطه ای باز و غیر قابل کنترل برگزار می شود.

محل تمرین استقلال دقیقا چسبیده به زمین اصلی تیم بوریرام است. نام این ورزشگاه تاندرکسل( قلعه‌ عقابها) است و آبی پوشان فردا در زمین اصلی این استادیوم تمرین آخر خود را انجام می دهند.

بازیکنان استقلال در حالی که تمرین روز گذشته را زیر باران برگزار کرده بودند امروز در هوایی کاملا آفتابی برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.  در مجموع استقلالی‌ها هیچ پیش بینی از هوای شهر بوریرام ندارند. هوای این شهر برای دقایقی بارانی ،دقایقی آفتاب است و دقایقی دیگر ابری و مه.

* احمد جمشیدیان مثل روز گذشته در کنار دیگر بازیکنان تمرین و قلعه‌نویی را امیدوار کرد. سرمربی استقلال در طول تمرین نسبت به حرکات این بازیکن واکنش تشویق داشت.

* میرشاد ماجدی و علی امیری که به دلیل دریافت ویزای کره برای اعضای تیم راهی بانکوک شده اند امشب به اردوی استقلال اضافه خواهند شد. همچنین فتح‌الله‌زاده و نجف نژاد در ساعات پایانی امشب به دیگر استقلالی‌ها اضافه خواهند شد.

* قبل از شروع تمرین خسرو حیدری تحت نظر کادر پزشکی استقلال پای خود را بانداژ کرد و سپس به جمع سایر بازیکنان اضافه شد.

*  بازیکنان در ابتدای تمرین زیر نظر دکتر حاج قاسم به گرم کردن بدنها پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال تاکتیکی انجام دادند. بخش پایانی تمرین امروز هم به ضربات ایستگاهی اختصاص داشت.

  • محمد یاوری

شیرینی در دربی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی