ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

اوزیل: حاضر بودم مجانی به آرسنال بروم

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹ ب.ظ

هافبک جدید آرسنال اعتراف کرد که در رئال به او احترام نمی گذاشتند و به همین خاطر این تیم را ترک کرد. او گفت حتی اگر به صورت مجانی هم بود شاگرد ونگر می شد.

آرسنال در آخرین روزهای فصل جابجایی تابستانی دست به کار بزرگی زد و مسوت اوزیل هافبک آلمانی رئال مادرید را با 50 میلیون یورو به خدمت گرفت

اوزیل در گفتگویی که با روزنامه دی ولت آلمان داشت اعتراف کرد که در رئال مادرید به او بی احترامی کردند و به همین خاطر تصمیم گرفت این تیم را به مقصد آرسنال ترک کند.
 
این هافبک ترکیه ای گفت: آرسنال ونگر چیزهای را به من گفت که در رئال مادرید آنها را نیافتم مثل شفافیت، اعتماد و احترام. این فاکتورها را در رئال نیافتم و همین مسئله باعث شد تا این تیم را ترک کنم. ونگر در گفتگویی که با هم داشتیم از نقشی که باید در آرسنال بر عهده گیرم با شفافیت هر چه تمامتر سخن گفت. بدون شک بعد از این سخنان ونگر آرسنال را انتخاب می کردم حتی اگر به صورت مجانی به این تیم می پیوستم. من تصمیم خودم را گرفته بودم و در هر حالتی به تیم ونگر می آمدم. خوشحالم الان پیراهن آرسنال را بر تن می کنم. امیدوارم بتوانم جواب اعتماد سرمربی تیم را بدهم.
 
اوزیل در ادامه سخنان خود از نقش پر رنگ پودولسکی و مرتساکر در پیوستنش به توپچی ها لندن سخن گفت: مرتساکر و پودولسکی از دوستان خوب من هستند. حضور آنها در آرسنال باعث می شود تا هر چه سریعتر با محیط جدید هماهنگ شوم. قبل از پیوستن به آرسنال با هر دوی آنها مشورت کردم و بعد تصمیم گیری کردم.

  • محمد یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی