ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

پاری سن ژرمن قهرمان سوپر جام فرانسه شد

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۹ ب.ظ

پاری سن ژرمن با پیروزی برابر بوردو قهرمان سوپر جام فرانسه شد.


پاری سن ژرمن قهرمان سوپر جام فرانسه شد

دیدار سوپر جام فرانسه برگزار شد که در آن پاری سن ژرمن در حالیکه تا دقایق پایانی با یک گل از بوردو عقب بود دو گل به ثمر رساند و نخستین جام خود را در فصل جدید با هدایت لورن بلان به دست آورد.

در این دیدار که در پایتخت گابون برگزار شد بازیکنان بوردو در دقیقه 38 توسط هنری سایوت به گل رسیدند و دو تیم در نیمه اول با همین تک گل به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم شاگردان لورن بلان که چیزی برای از دست دادن نداشتند سراپا حمله شدند و بازی کاملا یک طرفه شده بود البته بازیکنان بوردو هم که چشم به ضد حملات دوخته بودند در بعضی از دقایق خودی نشان می دادند. جدی ترین موقعیت آنها در نیمه دوم در دقیقه 59 رقم خورد که ضربه کوکو در حالت تک به تک به بدن سرجیو دروازه‌بان پاری سن ژرمن خورد و راهی به درون دروازه نبرد تا اختلاف همان تک گل باقی بماند.

در دقیقه 79 زلاتان ابراهیموویچ گل تساوی را برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند اما کمک داور به بهانه آفساید پرچم زد این در حالی بود که تصاویر تلویزیونی نشان می داد که گل صحیح بود و زلاتان در آفساید نبود.

دو دقیقه بعد هروین اونگندا تعویض طلایی بلان موفق شد گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند تا دقایق پایانی بسیار حساس شود اما این پایان کار نبود و در حالیکه همگان در انتظار شنیدن سوت پایان بازی و وقت های تلف شده بودند آلکس مدافع برزیلی پاری سن ژرمن با یک ضربه سر دیدنی دروازه بوردو را باز کرد و تیمش را قهرمان سوپر جام کرد.


  • محمد یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی