ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

گزارش تصویری و حاشیه های برنامه نود

سه شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۱ ب.ظ

برنامه «90» دیشب در حالی روی آنتن رفت که رنگ شدن بخش زرد چمن حافظیه قبل از بازی و همچنین جدال لفظی دایی با مدیرعامل آل اشپورت از مهم‌ترین بخش‌های این برنامه بود.


سوال مسابقه پیام کوتاه برنامه نود برخلاف سایر برنامه ها به موفقیت های اخیر ورزش کشورمان اختصاص داشت.


ابراهیم صادقی کاپیتان تیم سایپای البرز مهمان برنامه نود بود.

صادقی در صحبتهای خود گفت: فوتبال را از باشگاه کشاورز کرج شروع کردم و پس از آن به تیم جوانان پرسپولیس رفتم و حتی در زمان استانکو چند بازی برای تیم بزرگسالان پرسپولیس انجام دادم. 

وی در ادامه گفت زمانیکه علی دایی به سایپا آمد می خواستم بازوبند کاپیتانی را به او بدهم اما وی بزرگواری کرد و کاپیتانی را قبول نکرد ضمن اینکه تاکنون بالای بیست گل برای سایپا زدم اما در کل هافبک گلزنی نیستم.

صادقی ضمن انتقاد از پرداخت پول های کلان به برخی بازیکنان گفت: برخی بازیکنان ما باید از مشاور استفاده کنند زیرا بازیکنی که از یک سطح پایین پول زیادی میگیرد باید روش استفاده از آن و طریقه صحبت کردن را نیز یاد بگیرد.

کاپیتان سایپا در ادامه راجع به میزبانی سایپا از پرسپولیس در کرج گفت: استقلال و سپاهان وقتی که از آزادی خارج می شوند 40 درصد از قدرت خود را از دست می دهند در همین بازی اخیر ما تا دقیقه 8 بازی پرسپولیسی ها به نیمه زمین ما نرسیدند.

  • محمد یاوری

نظرات  (۱)

  • محمدرضا موحدیان
  • سلام
    محمد جان مبارک باشه
    ان شا الله به زودی زود وبلاگت پر میشه
    پاسخ:
    همین طور
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی