ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

اعلام رده‌بندی تیم‌های باشگاهی جهان

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۱۶ ب.ظ

استقلال با 8 پله سقوط دیگر به رده 120 جهان رسید

و پرسپولیس هم با پرش 6 پله‌ای به رده 436

صعود کرد.

در تازه‌ترین رده‌بندی سایت اطلاعات باشگاه‌های جهان (FOOTBALL DATABASE) تا تاریخ 25 شهریور 92 تیم فوتبال استقلال که در اعلام قبلی از سوی این سایت تا رده 112 جهان سقوط کرده بود با 8 پله سقوط دیگر به رده 120 جهان رسید.

به گزارش فارس،در رده‌بندی جدید پس از استقلال و در بین تیم‌های ایرانی مانند اعلام قبلی همچنان تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، فولاد و پرسپولیس قرار گرفتند.

در رده بندی جدید اعلامی سپاهان با 12 پله صعود در جایگاه 155 جهان قرار گرفته و تراکتورسازی نیز با 5 پله سقوط به رده 284 رسید.

همچنین فولاد خوزستان با 3 پله صعود تا رده 423 جهان بالا رفت و پرسپولیس هم با 6 پله صعود دیگر به رده 436 جهان رسید.

در بین تیم‌های آسیایی نیز الهلال عربستان، گوانگژوی چین و اف سی سئول و الشباب عربستان به ترتیب اول تا چهارم شدند و استقلال با یک پله نزول دیگر در رده پنجم آسیا ایستاد. پرسپولیس هم در بین تیم‌های آسیایی در رده سی و نهم قرار دارد.

بوریرام تایلند، حریف اسقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز با قرار گرفتن در رتبه 217 جهان و 4 پله صعود اختلاف خود با استقلالی‌ها را کمتر از گذشته کرد.

در رده‌بندی جدید بایرن مونیخ همچنان در رده اول تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد و پس از این تیم هم مانند آخرین اعلام این سایت، رئال مادرید و بارسلونا همچنان دوم و سوم هستند.

دورتموند، پورتو، یوونتوس، منچستریونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و آرسنال نیز سایر تیم‌هایی هستند که به ترتیب رده‌بندی تیم‌های چهارم تا دهم جهان را در این جدول شامل می‌شوند.

فرمول حضور تیم‌ها در این رده‌بندی به امتیازات تیم‌ها بر مبنای برد، باخت و تساوی در رقابت‌های باشگاهی و قاره‌ای در طی یک سال گذشته مربوط شده و در رده‌بندی، نتایج یکسال محسوب می‌شود.
  • محمد یاوری

نظرات  (۱)

  • محمدرضا یک دانشجو...
  • سلام
    اعلام نتایج مسابقه شماره 3
    و
    مسابقه ی شماره 4
    با ما همراه باشید
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی