ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

خلعتبری: فیلم بازی کردن چیه، درد داشتم!

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹ ب.ظ

بالاخره بعد از جار و جنجال‌های بسیار محمدرضا خلعتبری در داربی 77 برای پرسپولیس به میدان رفت و حضورش در زمین هواداران را به وجد آورد.

نیلوفر واشقانی
90: بالاخره بعد از جار و جنجال‌های بسیار محمدرضا خلعتبری در داربی 77 برای پرسپولیس به میدان رفت و حضورش در زمین هواداران را به وجد آورد. انتظار می‌رفت این مهاجم تند و تیز در این دیدار گل بزند اما این اتفاق نیفتاد تا هواداران چشم انتظار داربی برگشت باشند. در مدت زمانی هم که خلعتبری داخل زمین بود اتفاقات عجیبی افتاد و او روی خطای نکونام طوری دور خودش پیچید که همه فکر کردند دیگر نمی‌تواند به بازی ادامه دهد! مسلما صحبت‌های خلعتبری بعد از اولین حضورش در داربی خواندنی است:
90: اولین داربی ات چطور بود؟
بازی در مجموع بد نبود و دو تیم محتاط کار کردند. به همین خاطر بازی تماشاگرپسندی از آب در نیامد.
90: پس قبول داری بازی کسل‌کننده بود؟
بله، دو تیم نمی‌خواستند ببازند و عقب بازی می‌کردند. همین مسئله باعث شد نه ما به گل برسیم و نه آنها. گفتم که بازی جالب نبود. البته نیمه دوم بازی بهتر شد و ما موقعیت‌های گلزنی داشتیم.
90: اما پرسپولیس موقعیت صددرصد نداشت؟
اتفاقا موقعیت داشتیم ولی نمی‌توانستیم استفاده کنیم. به خاطر شرایط بازی گل نزدیم.
90: جو بازی چطور بود؟ به هر حال داربی اولی بودی؟
من جلوی هواداران پرتعداد پرسپولیس و استقلال بازی کردم و با این جو زیاد غریبه نبودم.
90: اما این‌بار هواداران پرسپولیس تشویقت کردند؟
مسلما این بازی فرق داشت. خوشحال بودم که هواداران تشویقم می‌کردند و پشتم بودند البته پایم طی چند روز گذشته از ناحیه مچ مصدوم بود. نتوانستم زیاد خوب بازی کنم و فرصت می‌خواهم تا در ترکیب جا بیافتم.
90: پس در بازی‌های بعدی خلعتری ایده‌آل را می‌بینیم؟
صددرصد. می‌خواهم نظر سرمربی را جلب کنم چون اگر خوب نباشم نمی‌توانم در ترکیب قرار بگیرم.
90: اما همه می‌گویند تو صددرصد فیکس بازی می‌کنی؟
اینطور نیست. اگر خوب تمرین کنم در ترکیب هستم. من هم شرایط بازیکنان دیگر را دارم. می‌دانم انتظارات از من خیلی بالاست و حق می‌دهم که از من توقع داشته باشند.
90: بعد از آن همه جار و جنجال هواداران می‌خواهند روی اوج باشی؟
من روز به روز بهترمی‌شوم. می‌خواهم محبت دایی، رویانیان و هدایتی را جبران کنم و خودم را در دل هواداران جا کنم.
90: فردوسی‌پور باز هم در جریان بازی متلک انداخت؟
بی‌خیال! اصلا برای مهم نیست فردوسی‌پور چه می‌گوید. خدا را شکر توانستم اولین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دهم. با بازی‌های خوبم تمام این جار و جنجال‌ها تمام می‌شود و فقط گلزنی‌هایم در ذهن مردم می‌ماند. مردم می‌دانند به خاطر کشورم قید پول را زدم. کسانی که باید بدانند می‌فهمند که کارم چقدر ارزشمند بود و وطنم را به پول نفروختم.
90: در مورد صحنه‌ای که روی زمین افتاده بودی هم صحبت کن؟
جواد نکونام روی من خطا کرد و داور باید او را اخراج می‌کرد.
90: ظاهرا با داور هم صحبت کردی؟
بله به فغانی گفتم باید اخراجش می‌کردی اما گفت صحنه را ندیدم. نکونام باید اخراج می‌شد.
90: اما بازیکن اخلاق معرفی شد ...
من نمی‌دانم نکونام چطور بازیکن اخلاق شد؟! از نظر من باید اخراج می‌شد اما نظر فغانی هم محترم است.
90: اما می‌گفتند فیلم بازی می‌کنی؟
فیلم با زی نکردم درد داشتم. همیشه این حرف‌ها را می‌زنند. من همین‌طوری هستم!

  • محمد یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی