ورزش 1

ورزش 1

ورزش 1

طبقه بندی موضوعی

آرش برهانی مهاجم استقلال بعد از فوت مهدی محمدی مربی سرشناس کرمانی راهی زادگاهش شد تا در مراسم تشییع پیکر این مربی شرکت کند.

ظهر روز گذشته با برهانی در خصوص مسائل مختلف صحبت کنیم و او که مدت ها سکوت کرده بود به سوالات پاسخ داد. آرش روزهای سختی را در استقلال پشت می گذارد ولی به هیچ عنوان ناامید نیست و با اطمینان تاکید می کند که به روزهای اوج برمی گردد. جالب اینجا است که اکثر پیشکسوتان استقلال هم قبل از دربی می گفتند دوست دارند استقلال با گل برهانی برنده شود. او این روزها سخت تلاش می کند تا نظر قلعه نویی را تغییر داده و دوباره همان بازیکنی شود که هواداران استقلال انتظار دارند.

مرگ ناگهانی مهدی محمدی برای تو هم باورکردنی نبود؟

بله،من هنوز هم نمی توانم این اتفاق را باور کنم.وقتی دیدم عکس او را پشت ماشین چسبانده اند اصلا باورم نمی شد که او از دنیا رفته است.همین الان هم نمی توانم با این موضوع کنار بیایم.

او نقش مهمی در پیشرفت تو داشت،درست است؟

بله، من از 12 سالگی با این مربی کار کردم و در تیم های نوجوانان، جوانان و امید زیر نظر او کار کردم. محمدی در سن 14 سالگی مرا در تیم بزرگسالان در بازی های لیگ کشور بازی داد و این شجاعت او را نشان می داد. او نقش زیادی در پشرفت من داشت. در ضمن معتقدم محمدی در فوتبال کرمان به حقش نرسید. او هیچ وقت اهل رابطه و لابی کردن نبود. من از این اتفاق خیلی ناراحتم و برای خانواده اش از خدا طلب صبر می کنم.

از این موضوع فاصله بگیریم، می دانی مصاحبه ات در مورد پرسپولیس سر و صدا ایجاد کرده؟

مگر چه چیزی گفتم؟

تو گفتی که پرسپولیس اصلا در حد استقلال نیست و شما اصلا این تیم را جدی نمی گیرید. فکر نمی کنی این حرف هایت باعث ناراحتی پرسپولیسی ها شود؟

اولا باید بگویم که به هیچ عنوان قصد بی احترامی به پرسپولیس را نداشتم و آنها در فوتبال ایران تیم بزرگی هستند.من گفتم که پرسپولیس چند سالی است قهرمان نشده و الان هم می گویم که خوب نیست پرسپولیس در اوج نباشد.من دوست دارم این تیم همیشه پرقدرت و مدعی جدی قهرمانی باشد چون در اوج بودن پرسپولیس به نفع فوتبال و تیم ملی است.

فکر می کنی پرسپولیس امسال مدعی باشد؟

امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد و پرسپولیس مدعی جدی باشد.امسال با آمدن دایی شرایط این تیم تغییر کرده و من باز هم می گویم که دوست دارم پرسپولیس را در اوج ببینم. من به هیچ عنوان قصد بی احترامی به این تیم را نداشتم و حالا شاید بعضی ها از حرف من برداشت دیگری داشته باشند.

در مورد وضعیت خودت صحبت کن.مثل اینکه شرایط روحی خوبی نداری؟

اینطور نیست که وضعیت روحی خوبی نداشته باشم ولی در این شرایط بیشتر از همه باید روی مسائل روحی و روانی کار کنم.به هر حال همه می دانند وضعیتم چطور است ولی اصلا عقب نشینی نمی کنم و ناامید نیستم و مطمئن باشد برهانی واقعی را دوباره می بینید و عروسی به کوچه من هم می رسد.

یعنی فکر می کنی به زودی به ترکیب اصلی برسی؟

من مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.الان مشکل بدنی ندارم و اگر هم داشته باشم به خاطر درگیر بودن روی مسائل روحی و روانی است.اطمینان دارم که خیلی زود برمی گردم،این درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارم ولی از هیچ کس گلایه و شکایتی ندارم.

ولی قبول داری یک فوتبالیست باید انتظار روزهای سخت را هم بکشد؟

من در این چند سال با شرایط مختلفی مواجه شدم و تجربیات مختلفی دارم.من با هر وضعیتی کنار آمدم و زمانی هم که به استقلال آمدم هیچ تضمینی نبود که همیشه فیکس بازی کنم.با این حال هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود و همه فوتبالیست ها دوست دارند که بازی کنند.من مبارزه می کنم تا دوباره جایگاهم را به دست آورم.

حتما می دانی که قدیمی های استقلال هم در این مدت از تو حمایت کردند؟

من از همه آنها تشکر می کنم و به من لطف دارند.امیدوارم جواب محبت هایشان را بدهم.

در مورد بازی با ذوب آهن چه صحبتی داری؟

ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و کادر فنی خوبی نیز در اختیار دارد و با توجه به اینکه بازی قبلی‌مان نیز سنگین بود، کار سختی مقابل آن‌ها در پیش خواهیم داشت. در دو بازی قبل امتیازات را به سادگی از دست دادیم و باید در بازی مقابل ذوب آهن جبران مافات شود و با کسب سه امتیاز بازی سعی کنیم از کورس قهرمانی عقب نیفتیم.

  • محمد یاوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی